Tuesday 7 February 2012

元宵节

好久没上来了,今天终于重游旧地,只为发泄一下,哈哈哈/(ㄒoㄒ)/~~
昨天6、2、2012是元宵节,也是华人新年的最后一天,我们整班到了钻石酒家吃饭,本来应该很开心的,难得大家聚在一起吃我们自己的团圆饭,哈哈,但是,haiz,因为某个原因我换去别一台,刚巧就是坐在你旁边,但我不明白为什么你看到我要做你旁边你就要跟别人换位呢,我有那么恐怖吗,还是跟你坐一起会怕你弄得很难看。。。。。。或许可能我的表情让你感到不好吧,不过我的表情就是这样得咯,要怎样嘛@@,哈哈,我天生就是一个怪人(朋友都那么说我),一跟女性朋友过于靠近就会有种怪怪的感觉,我就是这样的,又能怎样嘛,不过看到你换位子的那一刹那,那时的心情真的是很差,但又不能表现出来,只有强颜欢笑,当做没事咯~~~~~~
也在那一刹那,我更加明白我的性格促使我,告诉我不是一个追女孩子的料,哈哈哈哈啊哈哈哈。。。。。。

4 comments:

  1. BSNL Selfcare Portal is a magical or technological doorway on the web, and it aims to provide all customer facilities through online BSNL Portal account and it delivers excellent measurable ongoing customer care updated telecom services through a gateway called Selfcare portal. BSNL selfcare The main motto is to offer each service to the client online, but this is to be done on registration only, BSNL Mobile, Landline, and Broadband can enjoy with various telecom services provided inside the Selfcare BSNL portal like submit a service request for BSNL broadband plan change online etc. Have a look at all of them.

    ReplyDelete
  2. Nagaland Board HSSLC Previous Question Paper 2022 is very important for the Preparation of Public Exam of NBSE for the Students. HSSLC Students can easily get their Latest and most valuable Mock Test Paper from this website NBSE HSSLC Model Paper 2022. Students only have to Download the NBSE HSSLC Mock Test Paper 2022 for all the important subjects are available Including the Alternative English, Science, Home Science, IT (Vocational), Maths, Social Sciences etc.

    ReplyDelete