Tuesday 10 January 2012

开学●新年放假↖(^ω^)↗

啊哈哈,不可思议的一年,转眼间,6个星期的放假就像在梦里度过了,天天吃喝玩睡~~~~(哈哈,我本来就是这样的)终于,开学的时刻到了,我又在飞机场依依不舍的跟家人说再见,飞向我既陌生又熟悉的目的地————沙巴。。。。。。为什么说又陌生有熟悉呢??哈哈,那是因为,我大决部分时间都是在宿舍里度过的,外面的世界,真的很少接触;熟悉是因为,这里有我一起上课、玩乐,说笑的朋友们~~~~~但是,我真的很想西马的一切,仿佛还放不下家里的一切,与朋友到我的母校-毕中一起打球的伙伴们,好怀念!!

我真的好想回去哦,当然,这些很快就可以实现了,由于今年的华人农历新年,来得特别早、特别快,所以从我飞回来沙巴开始,我就开始倒数了,因为开学后里农历新年只有两个星期的时间,真是爽到爆,哈哈哈。。。。。。我这次真的是坐飞机像坐车那样 ,我相信在未来的五年,飞机对我而言是再熟悉不过了,哈哈哈~~~~~

3 comments:

  1. =.= yanny, now u know me , wakkakaka

    ReplyDelete
  2. MAHA 12th Model Paper 2021 Maharashtra State Board of Secondary & Higher Secondary Education (MSBSHSE) Maharashtra Responsible for the conduct Annual MAHA 12TH/HSC New Question Paper Pattern 2021 Responsible for the Government Examinations is an independent Higher Secondary Education (12th class) Type of Board of School Education Government of MAHA. Maharashtra 12th Model Paper 2021 Students Download MAHA HSC 12TH Question Paper 2021 at Official Website at Check Maharashtra 12th Question Paper 2021 The department is responsible for conducting the 12TH Public Examinations and a number of minor examinations and Students in Pdf Format for All Subject Sample Paper 2021 as given above link.

    ReplyDelete